ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ Β´ AΘΗΝΩΝ

Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2009

Απολαύστε ένα "πρόλογο" από αυτό που έρχεται! Αμ τι, νομίζατε ότι δεν εκπληρώνονται οι "επιταγές" των ελληνοποιήσεων; Για αυτή την κατάσταση ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ!!!

Ακούστε και τις δηλώσεις να "καραφλιάσετε".

Άντε του χρόνου με μπούργκα κορίτσια, και στο σπίτι από νωρίς!



Ευχαριστούμε τον hellasorthodoxy που ανέδειξε το θέμα.

(σσ. Όποιος έχει αμφιβολία για τις "ρατσιστικές" προβλέψεις στα περι μπούργκας ας κάνει μια βόλτα στην Δυτική Θράκη...)

ΕΨ

4 comments:

aldebaran 12 Σεπτεμβρίου 2009 - 6:52 μ.μ.  

Δεν άντεξα να δω πάνω από δυο -τρία λεπτά το βίντεο. Είμαι και λίγο βαρήκοος από το στρατό δεν καταλάβαινα και καλά τι έλεγε.
Απορώ με τα εξής πράγματα:
1. Ποιοι ήταν αυτοί που τον πρότειναν ;
2.Ποιοι ήταν αυτοί οι Έλληνες που τον χειροκροτούσαν
3.Ποιος θα τον ψηφίσει;
4.Ονειρεύομαι ;
5.Πότε θα ξυπνήσω ;
6.Μήπως είμαστε σε καταστολή σαν έθνος ;
Ειλικρινά έχω πάθει πλάκα με το ΠΑΣΟΚ.Την Καραχασάν την ξέχασαν κιόλας τα χαϊβάνια οι χειροκροτητές ψηφοφόροι;
Αντιλαμβάνεται άραγε κανένας τον κίνδυνο που κρύβει ο ισλαμιστής μετανάστης ; Τονίζω το ισλαμιστής και όχι το μετανάστης.
Τι να πω ρε γαμώτο ;
Ίσως τελικά να είμαι τελείως εκτός εποχής και τόσο οπισθοδρομικός που να πρέπει να με ρίξουν στον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας ,αφού αδυνατώ να τα κατανοήσω όλα αυτά.
Ίσως και εσύ Ελληνόψυχε να πρέπει να αλλάξεις το πρώτο συνθετικό του ονόματός σου αφού πάμε σαν Ελλάδα κατά διαόλου και σύντομα ποιος ξέρει πως θα λεγόμαστε.

Ελληνόψυχος 12 Σεπτεμβρίου 2009 - 7:16 μ.μ.  

Αγαπητέ Aldebaran σε όσα έγραψες απαντώ... Welcome to the club! (μόνο που η δική μου βαρηκοία οφείλεται στις metal συναυλίες).

Είμαι διχασμένος μεταξύ των Pakistanοψυχος, Yunanόψυχος, και το Βλακόψυχος! Τείνω προς το τελευταίο μιας και αυτό το έχω σίγουρο.

©licka 12 Σεπτεμβρίου 2009 - 9:23 μ.μ.  

Ήρθε το πάκι να μας μιλήσει για δημοκρατία.. Με το νόμο της Σαρία και τις κλειτεριδεκτομές να εφαρμόζονται ήδη σε υπόγεια γύρω από την Ομόνοια!
Όσο βαρύκοοι και να είναι κανείς, αυτό πρέπει να είναι εγκεφαλικά νεκρός για να το δεχτεί και να περάσει.

Το έβλεπα και χτυπούσα το μέτωπό μου με απόγνωση..
Ο Μίχαλ με ρώτησε τι έπαθα και του είπα περί τίνος πρόκειται, και τι παρακολουθούσα..
Είπε "μήπως να κατέβαινα κι εγώ στην πολιτική;"
Του είπα.. "όχι αγάπη μου, δεν βρωμάς αρκετά, και σέβεσαι πολύ τις γυναίκες"..

©

Ελληνόψυχος 12 Σεπτεμβρίου 2009 - 10:34 μ.μ.  

clicka Διάβασε το επόμενο άρθρο για να δεις ότι ακόμη και οι εγκεφαλικά νεκροί αντιδρούν στα ερεθίσματα...