Ο ΓΑΠ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2009

από το Hellenic Revenge

ΓΑΠ:ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ

Ο κ. Παπανδρέου κατά τη χθεσινή του ομιλία στην Αλεξανδρούπολη σημείωσε: «Διαφημίζουν τον περίφημο αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης, για τον οποίο βεβαίως παλέψαμε και εμείς, αλλά η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς. Εμείς θα διασφαλίσουμε τους περιβαλλοντικούς όρους και σε ξηρά και σε θάλασσα». (πηγή)

Εντυπωσιακή η ευθυγράμμιση της επιχειρηματολογίας Παπανδρέου με την αντίστοιχη της νέας κεντροδεξιάς βουλγαρικής κυβέρνησης. (κλικ εδώ κι εδώ) (Όλως τυχαιως, μολις εξελεγη ο Βουλγαρος και αρχισε να λεει τα αμερικανικα του.)

(EΨ:"το πιο κρίσιμο θέμα ωστόσο είναι πόσο επικίνδυνο είναι το έργο για το περιβάλλον», δήλωσε ο Τραϊκόφ, προσθέτοντας ότι η φύση μας αξίζει περισσότερο από 35 εκατ. δολάρια, που θα είναι το ετήσιο έσοδο (transit fee) της Βουλγαρίας από τον αγωγό." εδώ)

Και αυτό αποσιωπάται επιμελώς από όλα τα μέσα.

Το γεγονός ότι ο Παπανδρέου σπεύδει να τοποθετηθεί κατά αυτόν τον τρόπο (αντιγράφοντας πλήρως τη βουλγαρική επιχειρηματολογία...) σημαίνει πολλά για το γενικότερο προσανατολισμό της εξωτερικής μας πολιτικής.

Ο Γιώργος ξέρει πολύ καλά τις πρόσφατες δηλώσεις Πούτιν. Οπότε ξέρει πως δε χρειάζεται καν να εκτεθεί στο εσωτερικό ελληνικό κοινό ακυρώνοντας τον αγωγό. Αρκεί να αρχίσει μια επιχείρηση κωλλυσιεργίας, μέχρι που να βαρεθεί ο Πούτιν και να τον περάσει απο αλλού.

Η παράσταση αρχίζει. Κι ακόμα δεν εξελέγη καν. Έχει να δώσει ρεσιτάλ στα θέματα εξωτερικής πολιτικής.

Δεν θα παρακαλάει ο Πούτιν τον κάθε GAP και Βούλγαρο λιγούρη για τους βάλει στον ενεργειακό χάρτη.Μόλις ο Βούλγαρος άρχισε τα τσαλιμάκια, να τος ο Πούτιν. (κλικ εδώ )

Το όφελος της Ελλάδας από την δημιουργία του αγωγού δεν είναι τόσο πολύ τα οικονομικά οφέλη όσο η σταθερότητα στο Αιγαίο και η αποδυνάμωση των Τούρκικων θέσεων και επεκτατικών λογικών τους από την στιγμή που η σταθερότητα θα ήταν το ζητούμενο γιά μία πολεμική υπερδύναμη όπως η Ρωσία.

Η Τουρκία έχει καταφέρει το ακατόρθωτο. ΟΛΟΙ οι αγωγοι απο την Κασπία και Καύκασο, να παίρνουν απο αυτήν ή απο την υφαλοκρηπίδα της. ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως.

Ο δε Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, ήταν για τους Ρώσους ο μόνος αγωγός που θα παρέκαμπτε εντελως την Τουρκία. Όπως τα κατάφεραν οι αμερικανόδουλοι, βαρέθηκε και πήγε πάλι και με την Τουρκία για να εχει δίπορτο.

E, ακόμα και αυτόν το Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, είμαστε ικανοίνα τον δώσουμε πεσκέσι ΕΝΤΕΛΩΣ στους Τούρκους. Ο Γιωργάκης αισθάνεται πρώτα Αμερικάνος και μετά Έλληνας. Αυτό που λέμε μητρική αγάπη, μητρική γλώσσα, ρίζες, τόπος γέννησης και πρώτου έρωτα. Δεν επιθυμούν τον αγωγό οι Αμερικάνοι κι οφείλει να υπακούσει.

Για τη σημασία των αγωγών, να θυμίσω πως ο Μπους μας πούλησε για τα Σκόπια, 1 μήνα πριν υπογράψει τον AMBO που θα περνάει απο Σκόπια. Φυσικά οι Βαρδάριοι δεν καθυστέρησαν για οικολογικούς λόγους.Αν είτε λόγω βουλγαρικής είτε λόγω και ελληνικής ευθύνης, ο Burgas δε γίνει , θα χάσουμε και τη ρωσική κάπως φιλική στάση που είχαμε. Αν ο Σαμσουν Τσευχαν γίνει με ρωσική στήριξη, οι Ρώσοι θα είναι ουδέτεροι.Τελικά, θα μας μείνει μόνο το TGI, όπου πάλι είναι μέσα η Τουρκία, οπότε στην ουσία θα είμαστε για καρπαζιές απο όλους. Οι Αμερικάνοι έχουν να νταντεύουν Τουρκία, Βουλγαρία, Σκόπια, Αλβανία. Οι Ρώσοι μας είχαν μείνει, πάνε κι αυτοί...Για τον TGI δεν ξέρω, ο GAP ζήτησε να δει οικολογική μελέτη μιας και θα διασχίζει μεγάλο μέρος της Ελλάδας... Μπορεί να θίγεται ο λύκος της Πίνδου... Ή επειδή σπονσοράρεται απο USA ειναι αυτόματα οικολογικός;

Εδώ ενα απλό άρθρο για τη χρησιμότητα του αγωγού για την Ελλάδα (πέραν αυτών που λέμε εμείς στο εσωτερικό).
http://www.noravank.am/en/?page=theme&thid=4&nid=417

(Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Γιώργου Παπανδρέου εδώ)

Που' σαι Αντρέα να τον καμαρώσεις...

Κ.