Ηλίας Πολατίδης για τους συλληφθέντες Αυτονόμους

Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010



Το Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2010, μία ομάδα από 50 αυτόνομους εθνικιστές διαδήλωσε ενάντια στους επαγγελματίες αργυρώνητους «αντιρατσιστές», οι οποίοι έχουν αναλάβει εργολαβικά το να φορτώσουν την ελληνική κοινωνία με ενοχές για την μιζέρια που οι δικές τους ιδεοληψίες έχουν προξενήσει παγκοσμίως.

Για κακή τους τύχη οι νεαροί, πολλοί εκ των οποίων είναι ανήλικοι, συνελήφθησαν ύστερα από εντολή του Υπουργού ΠΡΟΠΟ, ώστε να αποτελέσουν τον αποδιοπομπαίο τράγο του αγώνα για τον αφελληνισμό και την αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας που οδηγεί το κυβερνόν κόμμα.

Ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ., κ. Ηλίας Πολατίδης, πληροφορούμενος από γονείς των νεαρών αυτών παιδιών το γεγονός, έσπευσε στα δικαστήρια, όπου και διεπίστωσε ότι οι νόμοι σ' αυτήν τη χώρα εφαρμόζονται μόνον όταν είναι να εξαλειφθεί κάθε μορφή αντίστασης στη Νέα Τάξη. Πηγή

1 comments:

γαμώσταυρος 26 Ιανουαρίου 2010 - 12:52 π.μ.  

-Κουμπάρε?
-Κουμπάρα μου τι κάνεις? Ματσ-μουτς! Τι κάνει ο κουμπάρος?
-Καλά κουμπάρε μου! Ματσ-μουτς! Τι κάνει η κουμπάρα, το βαφτιστήρι μου?
-Όλα καλά κουμπάρα μου! Δόξα σει ο Θεός!
-Πως από ‘δω κουμπάρε μου?
-Α, κουμπάρα μου, κατάθεσα τα χαρτιά μου στο opengov του Γιώργου και με προσλάβανε κουμπάρα μου!
-Που σε προσλάβανε κουμπάρε μου?
-Εδώ κουμπάρα μου! Προσλήφθηκα ειδικός Γραμματέας Ανταγωνιστικότητας στο Υπουργείο Οικονομίας! Θα είμαι υφιστάμενός σου, κουμπάρα!
-Έλα δεν το πιστεύω! Έλα δεν το πιστεύω!! Έλα δεν το πιστεύω!!! Βρε τον κουμπάρο! Βρε να βρεθούμε μαζί στο ίδιο Υπουργείο!! Δεν μου έλεγες κάτι, εσύ η κουμπάρα, ξέρεις τώρα… Να κάνω κι εγώ το κάτι τις μου όχι για τον κουμπάρο, για το βαφτιστήρι ξέρεις…!!!
-Μα τι λες τώρα κουμπάρα μου? Σε παρακαλώ πολύ! Με προσβάλεις!!! Γίνονται αυτά τα πράγματα τώρα? Ο Γιώργος με το opengov εξασφαλίζει αδιαβλητότητα όχι με το 100% αλλά και με το 1000% μπορώ να σου πω!!!
-Ναι κουμπάρε μου, έτσι είναι! Ξεχνάς τι τραβήξαμε με τους κουμπάρους του «καταληλότερου»? Α πα πα πα !
-Ναι κουμπάρα μου ναι! Μακριά από εμάς αυτά!!!
-Αντε σε αφήνω τώρα κουμπάρε μου γιατί πρέπει να δουλέψω! Να σε κεράσω ένα καφέ στην καφετέρια?
-Ευχαριστώ κουμπάρα μου, πάμε αλλά το κέρασμα και η απόδειξη δικιά μου!!!!!!!!!!!

Απομαγνητοφωνημένοι διάλογοι της Υπουργού Ούγκα-Ούγκα και του ειδικού Γενικού Γραμματέα Γκαο-Γκαο του Υπουργείου Οικονομικών και Πρασινων Διεκπεραιώσεων της Μπασουτολάνδης!!!
Διαβάστε το υπόλοιπο του διαλόγου στο
http://gamostavros.blogspot.com/