Και η προπαγάνδα καλά κρατεί...

Κυριακή, 1 Μαρτίου 2015



Όπως έχω γράψει επανειλημμένα, οι εταιρίες δημοσκοπήσεων αποτελούν θεσμικά όργανα χειραγώγησης της κοινής γνώμης.

Ένας μόνο μήνας ήταν αρκετός ώστε η νέα κυβέρνηση να εγκαταλήψει πλήρως το αντιμνημονιακό της πρόγραμμα και να υπογράψει εκ νέου επιμήκυνση του Μνημονίου, αποδεχόμενη όλες τις απαιτήσεις των ξένων δανειστών. Μόλις ένας μήνας χρειάστηκε για να προαναγγείλει ο Βαρουφάκης έκτατους φόρους και να απελευθερώνει ο Πανούσης παρανόμως τους λαθρο-μετανάστες από τα κέντρα κράτησης την ώρα που η εισροή σπάει νέα ρεκόρ!

Παρά ταύτα, οι εταιρείες δίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ το απίστευτο... 42-47% (!) (από το 36% που έλαβε στις εκλογές) με 7 στους 10 να στηρίζουν το κυβερνητικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ - ποιο άραγε, ουδείς πια  γνωρίζει.


Αναλυτικά σύμφωνα με την Metron Analysis

"Όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις με τους Ευρωπαίους, το 68% δηλώνει ικανοποιημένο, ενώ το 23% θεωρεί λαθεμένους τους χειρισμούς της κυβέρνησης, με επτά στους δέκα να τάσσονται υπέρ της συμφωνίας στο Eurogroup.
Παράλληλα, το 76% αποτιμά θετικά την πορεία της κυβέρνησης, ενώ το 18% κρίνει αρνητικά τα μέχρι τώρα πεπραγμένα του ΣΥΡΙΖΑ.
Ως προς την πρωθυπουργική καταλληλότητα, ο Αλέξης Τσίπρας προηγείται με 55% του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος ανέρχεται στο 13%.
Τέλος, το 81% τάσσεται υπέρ της παραμονής στο ευρώ και το 15% υπέρ της επιστροφής στη δραχμή."
 

Τα ιδια παραμύθια τύπωναν και για τον Γιωργάκη τον Παπανδρέου το 2009. 

Βέβαια την αγάπη προς τους ψεύτες και το ψέμα ο λαός μας φαινεται πως την έχει στα γονίδια του. Ποιος ξεχνά ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου ανακατάλαβε την εξουσία από τον Μητσοτάκη με την υπόσχεση ότι θα έβαζε τέλος στην λιτότητα. Η λιτότητα όμως συνεχίστηκε επί σειρά ετών υπό την σημαία του Σημιτικού ΠΑΣΟΚ.


ΕΨ

Read more...